söndag 2 mars 2008

Wellness

Gårdagens wellnessmässa var jättebra! Den var inte så stor, men jag var nyfiken på i princip allt i varje monter :)

Jag inhandlade Aloe Vera gel, vitaminer och två par träningsbyxor från Team Sportia. Det var halva priset på dem, så de kostade 250 kr stycket. Ett par vanliga svarta tighta, och ett par knälånga lite pösigare. De senare kommer vara perfekta att dansa hiphop och afro i!

Smakprov gavs på diverse proteindrinkar och bars från bland annat Herbalife (som hade en jättegod hallonwheydrink) och Dahlblads (med sina Swebars som jag faktiskt inte är speciellt förtjust i).

Paulun gjorde lite framträdanden under dagen, jag lyssnade på ett som handlade om "Bättre vardagsmat". Ganska intressant, men mestadels sådant jag hört tidigare.

Jag fick också gratis massage! Dels låg jag en kvart i en massagefåtölj som var jättehärlig! Den masserade ryggen väldigt bra, och knådade till och med fötterna. Jag fick också "mänsklig massage" för nacke och axlar - väldigt skönt!

Sedan testade jag på ytterligare en häftig grej. Strömförande plattor som kopplades fast kring mage och rygg och som skulle minska kroppsfettet. 2999 kr kostade det för 10 behandlingar. Pengar till ett gymkort kanske skulle passa de flesta kunderna bättre? I alla fall var det ganska häftigt, för mina magmuskler spändes verkligen jättehårt! Mycket hårdare än i en situp.

Ps. Tack för alla kesellatips och skokomplimanger =D

Inga kommentarer: