fredag 14 mars 2008

Morgonmotion

Det var upp och hoppa vid 06.30 för mig idag. Inte tänka, bara upp. Men det var svårt att inte tänka när jag skulle försöka hitta två sportstrumpor i lådan... Det gick till sist. Sedan var det bara att sätta på ett avsnitt av Grey's Anatomy och hoppa på Crosstrainern. Upptäckte dock att det är lite svårt att träna och lipa samtidigt... Jag är väldigt känslig just när det gäller den serien. Eller kanske när det gäller alla andra serier också. Hm. Men, ju mer gripande serien är, desto mindre tänker jag på hur hårt jag kör. Och ju mer jag lever mig in i serien, ju snabbare "springer" jag visst. Very good. Nu sitter jag med havregrynsgröt och äppelmos + yoghurt och keso. I eftermiddag blir det ryggträning på gymmet.

Just det, jag glömde tillägga att jag har grym träningsvärk i benen. Till och med i vaderna! Och för att inte tala om magen!! Det var väldigt länge sedan jag fick till en sådan träningsvärk där. Igår när jag stod i duschen och skulle böja bak huvudet för att skölja ur schampot kände jag mig helt gammal, så stel var jag.

Dagen träning: CT 40 min 138/155

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Härligt med träningsvärk! :) Och greys är ju bara bäst! Tyvärr var dete tt tag sen jag kollade nu, måste ladda hem 3e skivan på tredje säsongen, men jag hittar den ju aldrig :(