lördag 8 mars 2008

Vill träna!

Åh jag är så oerhört sugen på att styrketräna! Armar och axlar hade stått på schemat idag, om det inte vore för min förkylning. Ett tag i förmiddags tänkte jag tränat trots den, men jag tog lyckligtvis mitt förnuft till fånga. Annars skulle det antagligen bara dröja ännu längre tills jag fick träna igen.

Här i Malmö är vädret fantastiskt. Strålande solsken. Min kompis ska strax dra med mig till något som kallas "Kärleksstigen"... Det ska visst vara väldigt fin natur där. Hoppas hon har rätt, jag saknar naturen då jag är i staden länge. Kompisen har dock redan försäkrat sig om att vi inte ska gå i något snabbt tempo. Konversationen löd ungefär:
- Vi kan väl gå ut och gå när du kommer hit Susanna?
- Ja det kan vi göra! Jag är ändå inte tillräckligt frisk för att träna ordentligt.
- Men du, bara så att du vet, nu menar jag inte att vi ska gå i sånt där fort "Susanna-är-ute-och-går tempo" utan "lugnt-och-fint-njuta-av-naturen tempo". Ok?
- Jaja. Det är nog ändå lika bra.
:)

Ikväll ska jag och kompisarna på fest. Tre killar som fyller 25, och som har slagit ihop sina fester. Kan bli hur roligt som helst. Planerad vilodag imorgon också alltså? - Yes.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var också på 25-årsfest igår... Ritkigt roligt. Hoppas du hade kul.

Anonym sa...

Å vad mysigt att promenera i fin natur med en vän =) Krya på dig och börja inte träna för snabbt sedan så du blir sjuk igen bara! Tycker man gör det misstager varje gång :-P Svårt att låta bli!