fredag 8 februari 2008

Valkyria nästa


Styrketräningen idag gick helt underbart bra. Jag mår verkligen bra av att styrketräna. Idag var det extra roligt för jag var ny brun utan sol solad =) Brun utan sol är verkligen helt fantastiskt, det gör att musklerna syns mer och att skavankerna synd mindre. Optimalt. Så idag framträdde faktiskt mina muskler en hel del, och det var riktigt, riktigt roligt att stå och träna och se sig i spegeln. Dessutom fick jag ha det fria viktrummet för mig själv nästan hela tiden, wohoo!

Min pojkvän har världens bästa smeknamn på mig, Valkyria (fornnordisk krigsgudinna). Försökte hitta en bättre bild än den ovan, men det var visst svårt. Valkyria representerar i alla fall en stark, muskulös och självständig kvinna med pondus. Det finns helt enkelt ingen bättre komplimang än den. Föredrar till och med valkyria framför älskling =) Nästan i alla fall.

På tal om komplimanger och valkyrior sa en killkompis följande till mig häromveckan:
- Susanna, du är en krigare.
- Vad sa du?
- Ja, det ser ut som att du är en krigare. Det är inte många som är. Du är verkligen en krigare.
- Öh. Tack så mycket...

Haha, så nu gäller det alltså bara att fortsätta styrketräna hårt, och att fortsätta vara en valkyria!

1 kommentar:

Anonym sa...

Coolt att vara Valkyria!