fredag 29 februari 2008

Den perfekta skon

Igår var jag på jakt efter nya sneakers att ha som vårskor. Ofta brukar det bli att jag köper ett par billiga i någon vanlig skoaffär. Ganska dumt med tanke på att sulan där är helt slät och inte ger någon stötdämpning whatsoever. Även om det är skor jag använder till vardags, och alltså inte tränar i, blir det ju ändå åtskilliga promenerade mil i dem. Om jag ska gå mycket på en dag tenderar jag att få ont i knäna och brukar då välja att ta mina gymskor på mig.


Men igår hittade jag den perfekta lösningen. De här:



Jag har precis samma skor som dessa och tränar i på gymmet just nu, fast då har jag dem i svart. Nu hittade jag dem i denna vita våriga modell och blev helt såld! Och vet ni vad det bästa var, förut kostade de 999 kr, men nu var det halva priset! Är mycket nöjd med mitt inköp. Småjoggade till och med lite till bussen igår, bara för att jag kunde, haha.

7 kommentarer:

Sofy sa...

SNYGGT! Jag älskar pumas sortiment! lycka till med dojorna!

Puma sa...

oh la la - tjusiga i vitt. jag vill också ha! (precis som du har jag de svarta...)

Puma sa...

kommer de fr stadium? ju mer jag kollar på bilden - ju mer känner jag att jag måste köpa...

Anonym sa...

Grymt snygga! Själv varvar jag Nike sneakers med hederliga Converse och väntar snällt på att värmen ska komma så ballerinaskorna får komma fram... Jag vill ha vår!

Anonym sa...

Dom var jue skitsnygga! Är ute efter ett par som har lite högre skaft... Skönt med det stödet när man är ute å går tycker jag... *L* Enda kruxet är att jag har storlek 33-34 på skor så det finns inte så mycket att välja på då... :(

Susanna sa...

Sofy - Tack, tack =)Jag är helt förälskad i dem!

Puma - Ja visst var de väldigt snygga i vitt? En helt annan sko än den svarta känns det som. Jag köpte mina på Team Sportia. Där hade de kvar dem från reasortimentet i ganska många olika storlekar.

Julia - =D Det är ju näästan vår nu. Mycke sol, men iof lite kallt. Men imorgon ska du ju springa inne på mässan hela dagen, då kan du har vårskor!

Susanne - Ja skaftet på de här är väldigt bra faktiskt. De känns stabila. Just stabiliteten gör att de kanske inte behöver sitta helt gjutet kring foten, så det kanske kan funka att gå upp en storlek, om du bara ska ha dem att promenera omkring i.

Anonym sa...

Grymt snygga skor !