fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans godsaker



Såhär såg lägenheten ut när jag kom hem igårkväll. Tända ljus och små hjärtan överallt. Till och med i badrummet! Så mysigt!

Vi åt också en jättegod middag bestående av:
- Skagerntoast (bröd, gräddfil, rom och rödlök)
- Fläskfilégryta med pepparrot, ris och sallad
- Panacotta på vit choklad

Det sistnämnda är nog det godaste som finns! Det var så oerhört gott! Mm. Satt och åt det jättesakta och bara njöt. Vanligtvis när jag äter något med hög sockerhalt kan jag inte hindra mig från att slänga i mig allt på en gång, men igår var det nästan så att jag kände att jag inte behövde äta upp allt. Rolig omväxling. Undrar om den blir bestående.

Well, nu är det 15 dagar kvar tills nästa sockerätardag. Vi får se hur den artar sig...

Inga kommentarer: