tisdag 5 februari 2008

Atjo!

Igår nös jag löjligt mycket. Vi snackar en gång var femte minut! Idag har det avtagit något, bara runt en gång i halvtimmen ;) Det ömma i halsen är helt borta nu, men jag är fortfarande täppt i näsan. Jag vill inte vara sjuk! Det värsta var att jag igår missade ett 90 minuter långt Hiphop danspass som jag längtat så efter... it sucks. Men jag verkar ju i alla fall vara på bättringsvägen. Kanske skulle våga mig på en långsam promenad imorgon? Är så träningssugen!

Kurerade mig med vitlöksfylld mat igår också. Gjorde en värmande köttfärssoppa som innehöll nötfärs, lök, vitlök, chili, buljong, creme fraiche och kidney bönor. Efter att jag ätit upp kände jag att det stack lite i läpparna, så jag bad min ickeförkylda kompis att provsmaka. Hon blev nästan tårögd av hur stark den var! Haha, det är ganska underhållande att förlora sitt smaksinne.

Häpp, i brist på annat får jag kolla runt på hur mycket rolig träning som ni andra kan sysselsätta er med.

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

hej!! hoppas du kryar på dej snabbt!! vitlöken kanske gör susen! !=)