tisdag 19 februari 2008

Bloggstress!

Jag upplever för tillfället bloggstress! Jag vill så gärna sätta mig här vid datorn och kolla runt på alla era inspirerande bloggar, men jag hinner inte! Det är så mycket som ska hinnas med nu när man är hemma hos föräldrarna. Trevliga saker förvisso, men ändå många olika saker. Jag gillar det inte riktigt, jag vill känna att jag har dagar som är ouppbokade och där jag kan göra lite vad som faller mig in. Jag hoppas på att klämma in någon sådan dag i slutet av veckan.
Imorgon blir det jobb igen. Tråkigt fabriksjobb, men jag lyckades med all min charm (...) förhandla fram ett grymt ackord idag, wohoo!

Dagens träning blev en powerwalk på 58 min med 125 i medel och 155 i max. Väldigt skoj för jag hade en kompis med mig.

Nu hinner jag tyvärr inte skriva mer, och jag hinner ännu mindre läsa =(
'Till next time...

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Ja visst är det jobbigt! När jag var borta i helgen fick jag nästan lite lätt panik över allt jag missade :) När jag kom hem på söndag kväll hade jag över 90 (!!) inlägg att läsa enligt bloggkoll! Jag är nog lite bloggberoende, haha