torsdag 21 februari 2008

Gymmet för råstyrka?

Jag tror att jag tidigare nämnt att det här på gården finns ett gym. Jag tänkte nu ger er en visuellt tur av denna exklusiva inrättning.


Ingång. Inte lätt att gissa sig till att det finns ett gym därinne...



Uppvärmning. Behöver jag nämna att jag hellre joggar en runda...?


Översikt: Här finns faktiskt allt man behöver. Maskin för latsdrag och rodd, benpress, benspark, stång med massvis av tillhörande vikter.



Till och med en cable cross finns representerad





En hemmabyggd Smithmaskin, typ.




Chins någon?




Ryggresningsställning med jutesäckar för högsta komfort...

Min bror som tävlar i Starke Man tävlingar släpar runt på sådana här ställningar ibland.

Häftigt va? Det är tur att man har en träningintresserad bror som gillar att bygga saker =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit, vilket jobb som lagts ner på att fixa allt det där!

Anonym sa...

Fan vad coolt! Är din brorsa singel??...hehe