tisdag 31 mars 2009

Nya skor


Idag blev dagen då jag ignorerade hur många tusenlappar jag spenderat på möbler de senaste månaderna och köpte ett par nya inneträningsskor. Valet föll på de riktigt snygga och väldigt bekväma nikeskorna på bilden ovan. Bonus för färgranden i min absoluta favoritfärg.

Anledningen till att det blev just idag de köptes är att jag ikväll ska testa på Army Training för första gången, och jag kan tänka mig att passet innehåller en hel del hopp och snabba förflyttningar. Hoppas benhinnan är på min sida nu när jag ger den färsk dämpning och allt. Rapport om passet kommer ikväll!

6 kommentarer:

Ebba sa...

Snygga!! Hoppas att dom funkar bra =)

Löpning & Livet sa...

Jag längtar tills jag får rapport om vad du tyckte! och du vet vad som väntar; nästa torsdag! ;)

(eller varför inte redan nu på torsdag?)

Snorkkis sa...

Spännande. Ser fram emot rapport från passet (och på skorna).

Susanna sa...

Ebba - Ja jag är helt kär i dem. Bra verkar de också.

Andréa - Kom på att jag jobbar både tisdag och torsdag kväll nästa vecka. Skit!! Vill faktiskt t esta igen.

Snorkfröken - Ja det var en upplevelse du...

Cicci sa...

Åh du har också köpt ett par nya nike, snygga de med! =)

Susanna sa...

Cicci - Ja nike är oftast riktigt snygga. Bra val av oss :)