måndag 30 mars 2009

Konturer

Är just hemkommen från ett styrkepass. Som ni kanske minns var det kärlek vid första hantellyftet när jag testade drop set för första gången. Idag tog jag mig an samma muskelgrupper med drop set fast genom nya övningar. Det var lika njutningsfullt och smärtsamt som förra gången. Jag älskar det! Träning med drop set verkar dessutom göra musklerna ordentligt uppumpade, så mitt i min axelträning insåg jag att jag aldrig tidigare haft så tydliga axelkonturer som nu. Tack för det träningen och tack för det kostrådgivningen.

Snart har jag såhär tydliga axelkonturer ;-)

3 kommentarer:

Snorkkis sa...

Ojdå, lite maffig förebild :) - drop-setten verkar vara effektiva! Kul att det känns bra!

Erika sa...

Oj, jag förlorade mig helt i Helenes instruktionsvideo efter att du länkat dit :)

Härligt att du kan se konturer!!

Susanna sa...

Snorkfröken - Ja man måste drömma lit :)

Erika - Visst är den bra?! Man borde ta sig tid att se igenom alla filmer där, de är inspirerande.