fredag 13 mars 2009

Göteborgsspinning

Bilden har jag snott utan att be om lov ;)

Igår gick jag på ett 75 minuter långt spinningpass som hölls av Andréa och en kollega till henne. Temat för passet var göteborgsband och även om jag kände igen ungefär två av låtarna som spelades blev det ett roligt och jobbigt pass. Fyra långa backar höjde pulsen men trots att det var jobbigt gick tiden fort. Den fullsatta salen och de små "Gissa artisten" tävlingarna var nog bidragande orsaker till det.

Tid: 63 minuter
Medelpuls: 79%
Maxpuls: 89%

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Det var kul att ha dig där! Men du gissade lite dåligt.. ;)

(fast å andra sidan svarade du när jag frågade nåt annat och det är det inte alla som gör!)

Susanna sa...

Jaa, och jag ska tvinga dig att lyssna på hiphop musik någon dag och försöka få dig att gissa, ha! :)