söndag 29 mars 2009

Core och klänning

Hela veckan har jag gått omkring och varit lite kaxig över att onsdagens corepass kändes förhållandevis lätt, och över att jag inte fick någon träningsvärk alls. I lördags gick jag på ett corepass till, och tänkte besegra det lika lätt som det förra. Tji fick jag. I första crunchen kände jag hur totalt slut jag visst var i magen, och det var inte många övningar jag klarade mig igenom utan att dö lite. Bortsett från olustkänslan över att känna sin dödlighet var corepasset dock fantastiskt bra, roliga och utmanande övningar, alla på bollen. Kul! Och vet ni, jag lyckades med knästående på boll! Sucess!

Igårkväll var Andréa och jag ute och dansade bland Sportlifemänniskor. Det var riktigt roligt. Bubbel och cosmopolitans hit och dit, och en nattklubb där det fanns en bar inne på damernas. Roligt var det också att få ha på den nya klänningen som jag fullkomligt älskar. Idag är det inte riktigt lika roligt så nu ska jag powernapa. Ha en skön söndagskväll!

7 kommentarer:

Sara sa...

kul. var ni på push?

Susanna sa...

Yes. Inte så lyxigt som jag väntat mig.

Löpning & Livet sa...

alltså du är så himla fin i den där blå färgen!

det där med baren på damernas hade jag föresten glömt.. och det med sjukgymnasten också.. oups.. :)

Em Löfgren sa...

superinfa bilden!! fin du var! den färgen klär dig! =)

Susanna sa...

Andréa - Tack! Det är min favoritfärg :)

Emliscious - Tack så mycket!!

msJulia sa...

Just det ja! Ni var ju också där... Jag har minnesluckor...typ...
Det enda positiva med mina minnesluckor är att det var personalfest och alla har lika svåra luckor som jag!

Susanna sa...

Julia - Jasså, jag som uppfattade dig som typ nykter, haha vilken koll jag hade :)