lördag 21 mars 2009

Från den ljusa sidan

  • Ska det bli oerhört skönt om detta får magen att sluta göra ont.
  • Kommer jag att få hjälp av en dietist att utreda vad jag egentligen kan äta.
  • Tänker jag minsann testa choklad först. Då måste jag äta cholkad varje dag i en vecka för att se vad som händer =)
  • Blir det fruktsallad på exotiska frukter som lördagsmys. Finns det något som heter soja eller risgrädde vill jag testa att ha det till!
  • Pratade jag med mamma om de olika livsmedlen innan idag. Hon berättade att hon får ont i magen av gul lök, gurka och äppelskal. Låter hoppfullt, tänk om det bara är det jag reagerar på också!

4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja, hoppas det bara är de få livsmdelen du reagerar på!

Anonym sa...

ja perfekt att testa chokladen först. och en hel vecka! skitbra ju. hoppas du INTE får ont i magen. lite äppelskal kan du ju däremot leva utan!!

Snorkkis sa...

Hoppas processen med tester blir smidig och inte så utdragen. Sojagrädde, såndär sprutbar på burk, är jätte god, minst lika god som vanlig grädde tycker jag. Heter den kanske Soy-up eller liknande - rekommenderas.

Anonym sa...

Usch, din stackare. Jag vet hur det känns. Har haft en krånglande mage i flera år. Men peppar, peppar, jag vet på ett ungefär vad jag är känslig för, och numera fungerar magen mycket bättre! Hoppas du får det ordenligt utrett! :(