söndag 31 augusti 2008

Varm helg

En helg av värmande relationer, god mat och galna upptåg.

I fredags åkte sambon och jag till ett par kompisar där vi bland annat avnjöt underbar Ben och Jerry glass. De är sjukt beroendeframkallande, jag borde aldrig ha smakat dem :)

Direkt efter uppstigning på lördagen gav jag mig ut i skogen för en löprunda. Kroppen kändes tyvärr inte helt ok, och pulsen var lite konstig, så det blev bara 20 mintuers jogging och 20 minuters promenad.

Efter dusch och ompackning åkte jag in till Skövde och till en kompis jag inte träffat på ett tag, och där stannade jag tills jag blev hämtad av pojkvännen i eftermiddags. På lördagseftermiddagen avnjöt A och jag en underbar buffé på restaurangen Voda. Själv plockade jag ihop en sallad av isbergssallad, fetaost, lufttorkad skinka, krutonger, valnötter och en röra av soltorkade tomater. Helt fantastisk!


Lördagskvällen spenderades i goda vänners lag, och de galna händelsena var otaliga och ledde till massvis med skratt. Jag tror att Julia kommer att ge en rolig redogörelse av helgen så småningom om ni är intresserade.


Idag har jag bland annat fikat ihop med kompisar, vilket återigen gjorde mig lycklig och varm i bröstet. Dessutom fick jag en perfekt latte, ännu bätrre, =D


Imorgon ska jag prova på S-Challenge för första gången, någon form av cirkelträning om jag förstått det hela rätt. Spännande.

Ps. Jag vann denna omgången av Lina Likes, yay!

Inga kommentarer: