måndag 18 augusti 2008

Inspirerande Combat


Åh vad jag älskar Body Combat! Jag glömmer av det mellan passen ibland, men idag kom jag på det igen :)

Det är så medryckande och man känner sig så stark då man står och slåss, sparkar och ser sina muskler spela i spegeln. Dagens pass hölls till råga på allt av underbara Pernilla som är ett inspirerande energiknippe. Hon har verkligen drömkroppen (kolla själva, i denna och nästa Fitness).

Även då jag var sjukt trött och egentligen inte orkade mer lyckades hon rycka med mig och få mig att ha endorfinrus efter endorfinrus där i salen. Helt fantastiskt!

50 min, 164/185

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen en "kollega" när jag läste senaste Fitness. Jag har aldrig träffat henne irl, men kände igen henne från personalkortsbilderna. Jag har aldrig testat Bodycombat, men ska se till att göra det ngn gång...

Susanna sa...

Det är kul när det är någon man känner igen med där! Jag tycker absolut att du ska testa combat, det är riktigt roligt och kraftfullt.