måndag 18 augusti 2008

En ordentlig frukost efter en hungrig natt


Jag somnade tidigt igår och var då lite obeslutsam kring om jag skulle gå morgonpromenad idag eller inte. När jag sedan vaknade av att solen sken in i sovrummet var valet inte så svårt längre. Dock hade jag lyckats glömma att jag vaknat några timmar tidigare och varit vrålhungrig, så jag knatade glatt iväg utan att ens inta en proteindrink.

Efter en kvarts gång var jag så hungrig att jag mådde illa, så jag kortade ned promenaden lite, 40 minuter blev det.

När jag kom hem gjorde jag iordning en stor frukost bestående av havregrynsgröt med banan och hackade valnötter, mackor med avokado och skinka, mjölk och vitt te. Så gott!

Nu ska jag strax sticka iväg till tjejen som ser "sjukt bra ut när hon cyklar", Andréa som lovat bjuda på fika, och kväll har jag bokat in mig på Body Combat med en annan vältränad tjej - Pernilla som var en av månadens modeller i Fitness.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Hihi jag är allt bra snygg :D Tack för trevligt sällskap som sagt, snart får vi ses igen och smida planer!

Susanna sa...

Indeed!