onsdag 13 augusti 2008

Kantareller!


Medans jag var ute och sprang i skogen var pappa ute och letade svamp i densamma. Och vilka fynd han gjorde =) Han kom hem med en stor kasse svamp, mestadels fylld av kantareller. Kvällsmaten bestod därför av underbara mackor med underbar svampstuvning på, och till det åt jag en påse babyspenat (de där påsarna är löjligt små - 70 gram, hur lite är inte det?). Nu väntar strax sängen, men först ska jag bläddra lite i alla de I Form tidningar jag lånade på biblioteket tidigare idag.

2 kommentarer:

Sofy sa...

Åh, jag vill åxå ha! kantareller, mitt bästa! Kul att du jobbar på med löpningen, det händer grejer!!!

Susanna sa...

Kantareller är så goda! Och så lyxigt när man bara kan gå ut och plocka dem sådär. Ja, löpningen går helt ok, och är framförallt väldigt kul :D