fredag 15 augusti 2008

Seg fartlek

Var ute på fartlek i eftermiddags. Det gick bra i början, jag värmde upp och tog mig sedan an lite olika övningar - indianhopp, springa åt sidan och baklänges, grodhopp, utfallsgång, sprinter, höga knän och så vidare. Men någonstans mitt på rundan tog energin slut, och antagligen vätskan i kroppen också, för jag blev väldigt törstig. Det var riktigt segt hem och jag kortade ner rundan med några minuter, men jag höll ut ok i alla fall.

Jag håller som bekant på att ta mig igenom Milennium serien av Stieg Larsson. Samtidigt besöker jag flitigt kändisskvallersidor och kan då inte slå bort tanken på att Lisbeth Salander skulle porträtteras perfekt av den här kvinnan:

Samantha och Salander - självständiga och coola (om de dumpar ciggen)

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Haha ja hon skulle nog pass perfekt :D Skönt med fartlek! Själv är jag lite trött i benen nu och jag bävar för hur det kommer kännas i sittbenen imorn när det är dags att kliva upp på cykeln igen :)