måndag 4 augusti 2008

Frukost


Min frukost bestod idag av en smootie gjord på fil, mjölk, banan, mango, havregryn och vaniljprotein. Till det blev det en macka med philadelfiaost och gurka, och en med avokado och paprika. Tillbaka i vardagen igen efter diverse matutsvävningar känns det skönt att börja äta nyttigare igen.

Egentligen skulle det ha blivit en morgonjogg idag, men jag vaknade inatt av att jag mådde illa så jag valde att sova ut istället. Senare blir det dock benträning på gymmet, kanske följt av intervaller. Jag tittade igenom en gammal Fitness Magazine och hittade förslag på lite nya, funktionella, benövningar. Spännande!

4 kommentarer:

Felicitas sa...

På sätt och vis längtar jag nästan lite efter att jobba jag också. Eller nej, inte efter jobbet i sig (givetvis!) men efter rutinerna. Träningsrutinerna!

Felicitas sa...

Och matrutinerna!

Ebba sa...

Åh, vilken god frukost =) Frukostmänniska som jag är ;P Kan äta frukost hela dagen =) Haha.

Susanna sa...

Felicitas - Ja mat och träningsrutiner är bekväma att ha, men det var också ganska sköt att slippa dem lite. Nu längtar man efter dem igen!

Ebba - Ja frukost är lätt dagens bästa mål! Det är ju då man med gott samvete kan äta flest kolhydrater :D