torsdag 31 juli 2008

Snart blir det paket

Jag fick skjuta upp konditionen igår igen eftersom jag fortfarande hade småkänningar i halsen. Ingen dans för mig alltså, men däremot styrketräning för ryggen. Passet gick bra, jag kunde höja vikter i en del övningar och idag har jag härlig träningsvärk.

Nu är det ungefär en halvtimme kvar på jobbet, därefter ska jag cykla hem och packa in mig och pojkvännen i bilen och börja färden mot Småland. Ikväll stundar födelsedagskalas med släkten (fast jag fyller imorgon), och när kvällen blivit ljummen nog och gästerna gått hem skulle ett löppass sitta fint.



Imorgon väntar förhoppningsvis frukost på sängen och massvis med paket :) Därefter tror jag att vi åker på någon utflykt, kanske till havet eller Visingsö och Gränna.

Lördagen inleds antagligen med ett löppass och klockan fyra anländer ett gäng kompisar för firande och festligheter. Utsikterna är alltså goda för att det blir en riktigt bra helg!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Grattis i förskott och hoppas att helgen blir bra! Kram

Anonym sa...

Ett supergrattis till dig, din gamla kärring :) En dag för tidigt, men ändå...

Susanna sa...

Tack, tack :)