söndag 13 juli 2008

Mat, träning, billig kvarg

Såhär har dagens mat och träning sett ut:

Förfrukost: Whey proteindrink
Cykel 30 min
Frukost: Mackor, ägg, kaviar, grönt te
Mellanmål: Proteindrink (kasein), fil, lite müsli, grönt te
Lunch: Kasslergratäng med ädelost, potatis, tomat och löksallad med olivolja
Mellanmål: Kesella, fun light, äpple, kaffe
Cykel 15 min
Styrka 40 min
Cykel 15 min
Efterträningssnack: Lite naturgodis, en handfull sega cheesballs som stått framme sedan gårdagen. Mm.
Middag: Kassler, matvete, paprika

Nu vet ni det :)

Träningen gick hur bra som helst och var underbar. Benen är skönt stela nu.

Idag hittade jag förresten en förpackning kvarg (250gr, alltså samma som arlas kesella) på Willys för 6:90! Det är ju flera kronor billigare än arlas, som väl brukar kosta kring tian. Kvargen producerades av något okänt märke och hade en fettprocent på snåla 0,2. Återkommer med smakrapport imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag kan rekommendera att ta kvargen i en skål. Sen häll på lite fun light, Klart! Skit gott och smakar godis!

// Fornell