söndag 13 juli 2008

Snart dags för benen...

Åh vad jag är träningssugen! Tung styrketräning för ben och rumpa är vad jag suktar efter just nu, men ännu återstår några timmar på jobbet. Därefter slänger jag mig på cykeln och tar mig till gymmet. Jag kommer bara att ha drygt en halvtimme på mig att träna innan det stänger, så det är lite tidspress. Tur att jag redan är uppvärmd från cyklingen.

Igår blev det förutom cyklingen fram och tillbaks från jobbet (totalt 55 minuter) 20 minuter på Crosstrainern. Egentligen hade jag tänkt cykla en längre runda efter jobbet, men åskskurar satte stopp för de planerna. Det blev alltså inneträning istället, framför den underbara serien Work Out.

Träning, drama och glamour i en härlig blandning.

Löpningen ligger dessvärre på is ett tag för att skona benhinnan, men oj vad jag saknar den =(

Inga kommentarer: