tisdag 30 september 2008

Nya influenser, gamla träningsformer


Yes, gårdagen blev minsann härlig. Storhandling som resulterade i ett fullt kylskåp och styrketräning som resulterade i träningsvärk i rygg och mage.

Idag har det blivit ett par kortare promenader, och sedan tillkommer cykel till och från jobbet som dagens motion. Imorgon ska jag boka in mig på ett så efterlängtat BodyStep pass att jag inte vet var jag ska göra av all längtan. Jag verkligen älskar BodyStep, men har inte gått på gym som har erbjudit det på nästan ett år nu. Imorgon ska jag dock smita in på ett Sportlife i Kungälv och återigen få känna glädjen och den totala urladdningen som ett BodyStep pass erbjuder.

I eftermiddag kommer jag förhoppningsvis att hinna skriva en redogörelse från helgens bokmässa, och om två böcker jag köpte där som redan har påverkat mig mycket. Bilden ovan föreställer en sallad med persilja, avokado, rödlök, tomat och mald mandel som jag tagit ur en av böckerna. Den är så spännande! Mer om det senare - nu blir det lite Wii spelande, favoritspelat Zelda ska dammas av nu när det börjar gå mot höst och man får spela tv-spel igen!

Inga kommentarer: