tisdag 9 september 2008

Morgonpromenad

Idag var det återigen dags att utforska omgivningarna och hoppas på att hitta fler fina och närliggande skogspartier. Denna gången gick det inte lika bra. Jag gick upp på ett mindre berg som såg grönt och fint ut bara för att upptäcka att det låg fullt med villor överallt. Dessutom fick jag skoskav redan efter 20 minuter. Inte världens mest behagliga promenad, alltså.

Nej tacka vet jag den lilla rundan jag ramlade över för några veckor sedan. Lite för kort och väldigt backig, men oerhört vacker. Se bara hur inbjudande den ser ut trots att bilderna är tagna i ösregn:





Morgonens raska promenad blir dagens enda träning. Vid tolv bär det av till jobbet, där jag sover över och jobbar morgondagen också. Imorgon eftermiddag tänker jag ge mig ut och springa, det kommer nog vara välbehövligt att rensa huvudet då också :)

Inga kommentarer: