tisdag 16 september 2008

Lugn dag


Idag blir en ganska stillsam dag på motionsfronten. Det känns i hela kroppen att jag cirkeltränade igår, det verkar vara en oerhört effektiv träningsform det där! I morse var jag ute på en liten och lugn morgonpromenad på en halvtimme, och senare blir det cykel till och från jobbet, totalt 55 minuter.




Snart ska jag gå och hämta ut ett paket innehållandes en Shock Absorber bh. Jag tröttnade på att aldrig hitta de mest dämpande Shock Absorber bh:arna i butik så jag beställde en från Timaco. Och i söndags då jag var inne i stan upptäcker jag att den nyöppnade träningsbutiken har varenda bh-sort. Great. Jaja, om den jag beställde nu inte skulle passa kan jag skicka tillbaka den och prova ut en perfekt sådan i butiken i stan.

Jag börjar bli lite stel i ryggen. Det är en dryg månad sedan någon knäckte till den åt mig nu. Jag skulle dock vilja vänta någon vecka till innan jag besöker sjukgymnasten, så jag funderar på att springa in en snabbsväng på gymmet innan jobbet bara för att göra de två övningar som brukar få värken att lätta. Det känns dock lite dumt att logga in på gymmet för att tio minuter senare gå därifrån igen... Äh, skit samma. En snabbvisit på gymmet får det bli!

Inga kommentarer: