torsdag 16 juli 2009

Lättdistans (marathonpass 3, vecka 12)

Jag har just sprungit 6 kilometer i strax under 7.00 fart. Det kändes otroligt härligt och snabbt och ändå var min känsla "knappt ansträngd". Nice! Inte riktigt lika nice att mina ben var megastela men jag hoppas att den kvart jag avsatte för stretch efter löpningen tillrättalade problemet. Eller åtminstonde det faktum att jag under de kommande tre dygnen är instängd på jobbet och på min höjd kommer att få till lite armstyrketräning i cablecrossen.

Vi ses efter helgen underbara bloggläsare!!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Bra jobbat och trevlig helg - även om det innebär jobb!

Em Löfgren sa...

härligt när man börjar känna konditionen komma! att det inte är lika jobbigt!! man orkar emr och mer =)

Snorkkis sa...

Verkar som om du fått ett bra rull i benen då det känns mindre ansträngande. Gott!

Ha en bra jobb-helg!

Susanna sa...

Lotta - Tack ska du ha, den blev ganska ok ändå.

Emliscious - Ja det är en fantastisk känsla när man springer på fort och ändå inte är trött!

Snorkfröken - Ja jag hoppas på det och att det är bestådende.