onsdag 1 juli 2009

Gårdagen (marathonpass 2, vecka 10)

Igår var en sådan där perfekt semesterdag. Jag gick upp tidigt och sprang ut i skogen på en härligt lugn morgonjogg. Därefter hämtade sambon och jag upp Andréa och take away frukost (den himmelska på Condecco) och åkte ut till havet.

Vid havet stannade vi sedan nästan hela dagen och varvade läsning med svalkande bad. Hemma igen blev det lite powernaps och sedan Rosé och grillning.

Jag tänker fortsätta mitt optimala semesterfirande idag också. Förmiddagen har spenderats läsandes en härligt okomplicerad bok i soffan, och efter ett svidande tungt benpass i eftermiddag tänker jag svalka mig med ett dopp i nämrsta sjö. Ikväll möter jag upp kompisarna för ett glas kallt vitt innan vi ska ta på oss nördiga glasögon och se 3D bio.

4 kommentarer:

Mikela sa...

oj det hade jag missat att skriva. 2 st :) tack för att du uppmärksammade

Marina sa...

Ja, det låter som en semesterdag i min smak må jag säga :) Önskar dig en bra dag!

Malena sa...

Snacka om perfekt semester!!! Fortsätt så :-)

J sa...

Fast jag körde mar igår :P Vad tyckte du om filmen?
Jag gick 21oo och garvade så ini!