fredag 31 juli 2009

Födelsedag med löppresenter


Jag tjuvstartade min födelsedag idag med frukost och paket på sängen. Mycket trevligt. Jag fick bland annat ett jättefint halsband och armband, coola massagetvålar som avger olja när man stryker dem över huden, en prenumeration på Runners World, en startplats i Göteborgsvarvet (!), en söt scrapbok, löparstrumpor, hudvårdsprodukter badbomber. Med hjälp av dessa presenter kan jag alltså först träna hårt och sedan mysa med spaprodukter. Perfekt balans.

Nu väntar jag på att hällregnet ska avta så att jag får springa någon freaking gång!!

10 kommentarer:

Marina sa...

Grattis på födelsedagen! Vilka bra presenter du har fått. Hoppas du får ett löppass! :)

Snorkkis sa...

Vilken present med startplats till Varvet! Var det på önskelistan kanske? Och stort grattis i förskott!

Malena sa...

Vilka presenter!!! Varvet, vad roligt!

GRATTIS!

Löpning & Livet sa...

Härligt!! Vilka bra presenter!(men synd med benet, hoppas det ordnar upp sig snabbt!)

Träningsglädje sa...

men grattis i efterskott vännen!!!!! hoppas du hade en bra dag trots att löpningen inte blev som den skulle, men det kommer. du har ju nyss persat med 100% you cool cat! :-)

Malin sa...

Låter som en härlig födelsedag! Grattis i efterskott!!! :)

Lotta sa...

Försenat (?) grattis på födelsedagen! Vilka perfekta presenter du fick! :) Kul med Varvs-platsen! :)

Susanna sa...

Marina - Tack! Ja det var verkligen bra presenter :)

Snorkfröken - Yes, hade beställt en sådan av brodern som har svårt att komma på presenter. Win - win.

Malena - Ja nu har vi båda ett lopp att träna mot, och försvara smålands ära :)

Andréa - Ja underbara presenter. Knäet är dock inte bra, skit!

Sara - Tack så mycket! Ja jag får väl acceptera att kroppen blev lite sliten kanske. Svårt att vila bara :)

Malin - Det var det. Tack så mycket!

Lotta - Ja det ska bli jätteroligt att springa. Bra med presenter man får användning för :)

mikael sa...

Grattis i efterskott på födelsedagen.
Riktigt bra presenter du fick.

Det får nog bli Göteborgsvarvet för mig med.

Hann inte vara orolig så länge eftersom jag fick min svensexa i lördags :)

Cicci sa...

Skoj skoj, och grattis i efterskott! Snyggt med Thomas Sabo smycken ....