onsdag 18 februari 2009

Revansch

Där fick jag!

Nej, det var inte lättare att gå upp idag. Men efter tio minuters velande satte hantverkarna i källaren igång att hamnra och då tyckte jag visst äntligen att det var lika bra att lämna sängen. Utomhus var det kyligt och fuktigt så andningen var inte helt bekväm, men det gick ok att springa ändå. Jag lufsade fram en kort runda, och ihop med gårdagens minirunda har jag nu faktiskt fått ihop en klart godkänd morgonjogg.

Tid: 20 + 33 minuter
Medelpuls: 73%

4 kommentarer:

Miss Agda sa...

Jag hade också tänkt att morgonjogga idag, kanske typ, och då man inte bestämt sig mer än så så blir det ju inte av.... Man mår så bra efter morgonträning, men jag är så jäääkla morgontrött :(

carro sa...

Snyggt jobbat!!! Det är ju så skönt när man lyckas ta sig ut. Det gäller bara att få hjärnan att fatta det när klockan ringer.

Susanna sa...

Miss Agda - Nej då är det extremt svårt att komma iväg. Men det finns ju inte mycket som slår känslan man har i kroppen efter att man har tränat på morgonen.

Carro - Tack :) Min hjärna är sällan med när klockan ringer dock, haha.

Snorkkis sa...

Bra jobbat! Du ska se att det blir en ren drog snart!