fredag 6 februari 2009

Frukost på sängen

Min frukost var nästan såhär vackert komponerad


Efter en härlig sovmorgon med nio timmars sömn har jag nu just ätit frukost i sängen. Jag ska jobba ikväll och sedan hela dagarna i helgen, så det var skönt att få sova ut och sedan bara göra ingenting (läs: Kolla på Top Model). Snart ska jag dock hoppa i träningskläderna och cyklandes bege mig mot Andréas hoods (som snart också är mina hoods!). Här ska springas!

(Det där lät ganska mycket mer hurtigt än hur jag egentligen känner mig. Är faktiskt ganska seg och skulle gärna ligga kvar i sängen ett tag till. Ute är det disigt och regnet hänger i luften. Benen är ganska trötta och huvudet singnalerar att det fått för lite vätska. Men jag ska göra vad jag kan för att vända det hela. Varvar kaffe med vatten och apelsinjuice och hoppas att jag snart ska börja se fram emot löppasset...).

2 kommentarer:

Miss Agda sa...

åh så härligt det låter med mkt söm o frulle på sängen!
Ps Bra sprunget (inlägget ovan!)

Susanna sa...

Tack! Ja det är härligt, man borde unna sig det oftare.