lördag 14 februari 2009

Lugn sexig dans


Jo jag blev allt förkyld. Varken ont i halsen eller hostande, men ändå den där känslan i kroppen av att inte vara ok, och en puls som slår hårdare än den brukar. Men trots detta kunde jag dessvärre ändå inte hålla mig borta från gymmet idag. Idag, alla hjärtans dag till ära, hölls nämligen en specialklass titulerad "Sexy Dance". Ett sånt pass kan man inte missa! Jag gick dit med inställningen att ta det lugnt, även fast jag vet att det inte går att ta det lugnt på dansklasser. Lyckligtvis var det inget högintensivt pass, men min kropp fick nog anstränga sig lite för mycket ändå. Jag hoppas att alla lyckohormoner som utsöndrades under det fantastiskt roliga passet väger upp för det. För även om det tar en extra dag att tillfriskna var det värt det, för Sexy Dance bjöd på ett ett lagom avancerat och väldigt hett nummer.

4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Sålänge du inte har ont i halsen eller feber så är det säkert ingen fara! (Även om det kanske hade varit klokare att vila) Blir det nån mer dans ikväll då? Jag börjar bli väldigt gåutsugen! :P

Susanna sa...

Nu i eftermiddag har jag visst lite feber. Så nej, ingen mer dans för min del idag. Du får sköta den biten åt oss!

Miss Agda sa...

Låter som ett roligt pass! Men nu kanske du ska ta det helt lugnt så att du blir ordentligt frisk? ;-)
Krya på dig!

Ps: Kul att du gillade yogabilderna. Det tog ju ganska lång tid att skriva det inlägget så det är skönt att det uppskattas.

Susanna sa...

Miss Agda - Ja det var underbart roligt! Men jag lovar, nu är jag stilla :)
Jo jag förstod att det låg lite arbete bakom, det är väldigt roligt när någon lägger så mycket energi bakom inlägg!