måndag 19 januari 2009

Grr

Min kropp måste ha listat ut att det vankades träning idag, för jag vaknade vid sextiden och var vrålhungrig. Sådär hungrig att jag var tvungen att gå upp och äta något, även fast jag egentligen inte behövt lämna sängen så tidigt. Jag tassade upp, åt havregrynsgröt med hallon och hackad mandel, och kröp ner i sängen igen. Egentligen var det bara bra att jag åt mitt första mål så tidigt, för då skulle jag hinna med ytterligare ett mål innan Challengepasset skulle börja vid 11.30.

Något Challengepass blev det dock inte för det freaking passet blev inställt!! Mycket irriterande för en planerande människa som mig, nu får jag ju planera om hela träningsveckan. Nästan i alla fall. Efter en hel del velande kom jag på att jag kunde byta ut dagens Challengepass mot ett pass BodyAttack (har aldrig testat det, ska bli spännande!) på onsdag. Och byta onsdagens spinning mot löpning idag istället. Ni hänger med va? Dock får jag ju inte springa hur långt som helst i mina nya inlägg än, så det får bli 5 kilometersslingan i Kungälv. Den går ju på ett mjukt underlag så jag hoppas att det kommer fungera.

Först ska jag dock avsluta lunchen och packa träningsväskan, för sedan blir det jobb mellan 15 och 22. Dag 8 av 10. Snart över!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kolla in mitt tips om du vill ha fler besökare till din blogg, enkelt!

carro sa...

Jag är likadan. Om jag vaknar och känner hunger, så är det hopplöst att somna om.
Bodyattack testade jag för några år sedan. Inte min grej. För mycket gympa-liknande rörelser. Kände mig smått fåning. Men dom kanske har utvecklat programmen en del. Var som sagt några år sen.
Hoppas du lyckade trixa om så det blev bra i slutändan:)

Susanna sa...

Cicci - Alright.

Carro - Aha, jag som trodde att det var ett lite "tuffare" konditionspass, utan gymparörelser. Hoppas att de har utvecklat det nu då!