lördag 10 januari 2009

Checklista

Vet ni förresten hur mycket jag hade för mig igår? Här är några av sakerna jag betade av:

  • En morgonpromenad på 60 minuter.
  • Grundlig städning av lägenheten.
  • Utprovning av skoinlägg (får dem om en vecka, så spännande!)
  • Cykling hem från stan, 30 minuter.
  • Klippning och slingning av håret (det tar nästan tre timmar! tur att frisörerna där känner mig nu och inte kollar snett när jag plockar fram mitt mellanmål...).
  • En lånestund på stadsbiblioteket där jag bland annat lånade dessa böcker:

Spring för livet av Sam Murphy


Ryggens pussel av Björn Hjortstad


Spring fortare av Camilla Porsman


Livskraft av Tana Djelevic



The Runner's world complete book of running for beginners



Nu ska jag således ägna en stund åt att sticka ner nästan i någon av dessa godingar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig läsning! Om man skulle ta sig en tur ner till biblan? :)

Susanna sa...

Jag hade ingen aning om att det fanns SÅ många tränings och hälsoböcker på biblan. Väldigt roligt! Tror jag ska dit idag igen :D