lördag 24 januari 2009

Det här kommer att bli en bra dag

Och såhär kommer den att se ut:
  • Frukost, bloggande.

  • Bilresa, latte.

  • Framme i småland. Ombyte till löppass - backintervaller! Ensam i skogen med favoritlöppasset, ska bli underbart!

  • Lunch, umgås med släkten.

  • Styrketräningspass i hemmagymmet. Även här favoritpasset - ben (om det finns något kvar att ge i dem vill säga...).

  • Mat och dusch.

  • Tjejfest! Vin, god mat och underbara kompisar.

    Vilken dag det kommer att bli!
Vet ni vad jag åt igår förresten? Ett Kinderägg. Hur kommer det sig att kinderchokladen faktiskt är som godast i äggform? Aja, gott var det i alla fall :)

8 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Låter ju som det kan bli en bra dag! Ha kul nu så hörs vi kanske ikväll.. :P

Lilla my sa...

Haha låter som en perfekt plan för en underbar dag ;)Backintervaller är min favorit också! Önskar att min dag var lika ambitiöst planerad,men här blir det filmmarathon med tjejerna.

carro sa...

Att ta med löparkläderna när man åker iväg, ska du ha kred för:). Ambitiöst var ordet:). Backintervaller är sååå gott att köra. Jag får nog vänta lite med det. Hälsenor gillar inte sånt.
Ha en störtskön helg:)

Susanna sa...

Andréa - Jaa, hör av dig ikväll, jag är nyfiken!

Lilla my - Nu är det inte så ofta så ambitiösa planer går att genomföra, men denna ser faktiskt ut att hålla. Backintrevallerna visste dock vad de tog, så nu efter det och styrkepasset sitter jag nu här och måste äta massa mat för att orka resa mig, typ :)

Carro - Det är mest för att jag älskar att springa i skogen, och det finns det gott om här i småland! Mina benhinnor var inte så förtjusta i backintrevaller heller dessvärre, men det gick ändå. Nu ska de få vila lite.

Anonym sa...

Det låter verkligen som en helt perfekt dag! Och två träningspass! Nu får jag ännu mer ångest över min vilodag... :)

Puma sa...

åh vilken toppdag!!! tack för kommentaren på min blogg, uppskattas jättemycket!

Anonym sa...

Haha... Jag gillar kinder maxi!

Slow-Eva sa...

Vilken fantastisk dag det låter som! Hoppas du hade kul på kvällen :)