torsdag 29 januari 2009

Beyoncé BodyStep och massa annat


Här händer så mycket att jag inte riktigt hunnit blogga. I tisdags, efter en elvatimmars arbetsdag tränade jag BodyStep. En för mig ny release med steg och musik som jag älskade. Om jag inte hörde fel var det två låtar med Beyoncé, och det var inte direkt svårt att ta ut sig till tonerna av "Ring the alarm". Jag hade på pulsklockan under hela passet, uppvärmning och styrka, och fick ändå en medelspuls på 79%. BodyStep är underbart!

Annars är det alltså massa saker som ska fixas. Med en knapp månad kvar till inflyttning i den nya lägenheten börjar flyttningsplaneringen ta fart på riktigt. Något annat som planeras och packas för är helgens Nike-konvent som ska bli oerhört roligt. Och on top of everything else ska jag idag för första gången prova på att arbeta med det som jag alltid velat arbeta med och som fick mig att börja studera socialpsykologi - idag ska jag provjobba på ett ungdomshem! Känslor jag har i skrivande stund är spänning, panik, förväntning, oro men framförallt otålighet. Jag vill testa nu! Men först väntar ett par timmars tvättande och packande, det kommer gå åt ett par träningslinnen i helgen...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med arbetet! Det låter väldigt spännande! ;)

Löpning & Livet sa...

Lycka till nu så hörs vi ikväll!!

Cizzi sa...

Spännande saker på gång. Hoppas vi ses på konventet!

Sofy sa...

Åh! Mycket skoj nu1 Hoppas vi hinner ses nåt i helgen, kram!

Susanna sa...

Malin - Tack! Det var spännande :)

Andrea - Tack tack!

Cizzi - Jajjamensan. Vi får se om du vågar dig ut ur spinningsalen i helgen ;)

Sofy - Ja det är det minsann. Jag hoppas förresten på fika imorgon! Kram.

Puma sa...

Åh, spännande jobbutmaning!!! :-) och ha så kul på konventet också!!

Susanna sa...

Puma - Ja det är verkligen spännande! Och det var hur roligt som helst!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Ja i morgon ska det bli kul! Själv har jag laddat med en ordentlig middag och har fixat mellanmål mellanmålen tills i morgon!
Nu hoppas jag bara på att snoret i min näsa ska försvinna, sen e det bara att köra!
Vi ses i morgon (hoppas jag)!