måndag 13 oktober 2008

Träningssug och Cliffhanger

Åh vad jag vill träna! Det är väldigt, väldigt påfrestande att läsa om alla roliga träningsupplevelser ni har. Men den hårda sanningen är att jag inte är frisk än. Huvudet bultar till om jag anstränger mig (typ går uppför en trappa), jag hostar en del och mina lymfkörtlar är ömma. Suck... Jag träffade Andréa idag och hon sa bland annat att hon kanske skulle gå på yoga imorgon, så då blev jag ju såklart väldigt sugen på att gå på yoga imorgon jag också (fast på mitt gym). Yoga är ju en lugn träningsform... men om jag inte mår bättre imorgon är den nog dessvärre inte tillräckligt lugn för min dagsform. Suck igen. Jaja, jag får koncentrera mig på att vara glad över all träningsmotivation jag samlar på mig när jag tvingas sitta still.

Ps. Imorgon är det den 14 oktober och då får ni veta hur det gått i min strävan efter att få en mer utseendemässigt vältränad kropp!

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Såg att du skrivit i min mera matiga blogg för ett tag sen. Ledsen att jag inte svarat dig på länge. Jag har haft virus på datorn så det har inte gått. Men nu ska jag försöka :) Jasså du brukar hänga på Voda *L* Vi kanske lyckas ses där framöver någon gång. Vem vet. Jag älskar verkligen deras buffé och har blivit någon form av stammis där på lördagarna. Vad pluggade du i Skövde om jag får fråga nyfiket? :)

Villa Carl Larsson sa...

Tyvärr är det nog så med Högskolan här i stan. Den är nog lite allmänt slapp. Jag läser till sjuksköterska nämligen. De flesta kurser är dock bra men vissa funderar man ju över varför de finns med över huvud taget men så kanske det är. Jag har inte så mkt att jämföra med. Var det bättre i Lund då?

Villa Carl Larsson sa...

Hehe nu är jag här igen..
Kass vill jag inte påstå men jag tror det finns bättre faktiskt. Men man får väl lära sig när man börjar jobba sen :) Jag tränar på Feelgood. Det är ett riktigt bra gym med otroligt trevliga människor. Där trivs jag! Hoppas på att komma igång nu igen när kroppen är fit for fight. Less på rethostan nu haha. Kör så det ryker bruden. Vi hörs!! :)

Slow-Eva sa...

Stackare! Inte roligt att vara sjuk och man är aldrig så träningssugen som då!

Susanna sa...

Evasleva - Nej visst är det så? Vilket slöseri...