tisdag 7 oktober 2008

Dubbeljobb med styrka in between

Idag var det jobb 08.30 - 13.30 på arbete A, lite ledigt och sedan jobb på arbete B 15.15-22.15. Vad skulle kunna passa bättre än att fylla luckan med lite träning?

När jag lämnade arbete A var jag riktigt trött och kände mig lite tung i huvudet. Jag sov lite för lite inatt nämligen. Men styrkan gick jättebra och fick mig att piggna till. Det var dock lite svårt att jobba sig igenom alla rygg- och magövningar för jag hade redan träningsvärk i musklerna efter cirkelträningen igår. Undrar hur det kommer att kännas imorgon ;)

Nu börjar jag dock tyvärr slöa till igen. Tror jag behöver äta lite. Tur då att maten serveras här klockan sex. Sen får jag nog dopa mig med lite kaffe för att orka vara alert hela kvällen. Ha en härlig kväll alla ni lyckligt lediga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: vad kul att du tyckte det :)

Löpning & Livet sa...

Hoppas du överlever! Men lite kaffe brukar ju göra susen :)

Susanna sa...

Andréa - Jo jag klarade mig, men det var med nöd och näppe. Imorgon får jag dock sova så länge jag vill! Dubbelwohoo!!