söndag 5 oktober 2008

Produktivitet över internet

Idag har jag fixat följande:

  • Tagit reda på att det kostar 266 kronor att utöka mitt gymkort till att gälla i alla anläggningar i Göteborg under dess fortsatta giltighetstid (två månader).

  • Beställt balsam, inpackning och silkesdroppar billigt på lyko.se

  • Tillämpat aktiv återhämtning i form av dammsugning.

  • Bokat in mig på morgondagens Challengepass som går av stapeln 11.30 (denna gången ska jag se till att hinna äta två mål mat innan passet, man måste verkligen ladda inför det).


  • Beställt tvål ur Clinique-serien Anti Blemish Solutions som håller min hy fin.


  • Läst om olika sorters protein, jämfört priser och slutligen beställt en storpack (3 * 0,75 kg) Protec från Gymvaruhuset. Passade även på att slänga in en storpack Omega-3 kapslar


  • Insett att jag nog inte har råd med att förnya mitt förråd med vassleprotein och suckart över tanken att behöva använda upp skåps-slattarna från alla äckliga pulversmaker.

Inga kommentarer: