onsdag 15 oktober 2008

LÖSS!!!

Hjälp! Ett barn på jobbet har löss!! Ett barn på jobbet som jag kramar och umgås med dagarna i ända har löss! Så nu tror jag att jag har löss. Jag vaknar mitt i natten kallsvettig, inbillandes att det vore världens undergång om jag också hade löss. Jag drömmer att inget botemedel finns och att lössen alltid kommer att finnas på mitt huvud. Jag drömmer att sambon är den som egentligen har lössen och flyttar till andra änden av sängen. Jag vaknar och kliar mig i huvudet.

Jag har inte upptäckt några löss på mig, än. Och det vore väl kanske inte världens undergång om jag gjorde det heller, det går ju att få bort dem. Men det vore inte så trevligt eller fräscht heller. Och jag tycker hela tiden att det kliar i hårbotten...

Jag är lite friskare idag. Imorgon kanske jag vågar styrketräna ryggen lite, den värker så när jag varit så still som jag varit den senaste veckan.

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Usch! Låter inget vidare! Hoppas de stannar i drömmarna!

Susanna sa...

Ja det hoppas jag verkligen!