fredag 17 oktober 2008

Fredag 16/10 - Styrketräning och ny frisyr

Sweet. jag kunde träna idag! Det var så skönt! 50 minuters styrka för överkroppen och jag var i himeln. Nu hoppas jag bara på att kunna jogga i bokskogarna imorgon också och min lycka är total.

Jag klämde in en frisörtid idag förresten. Håret hade hunnit växa sig långt och fint, men det hade såklart utväxten också. Jag funderade lite på att ändra något så när frisören föreslog lugg i sidbena och mörka slingor i en hästskoform i "mellanhåret" slog jag till, trots min ickespontana läggning. Lyckligtiv är jag mycket nöjd med resultatet.

Nu, ledighet i tre härliga dagar till. Som jag har längtat!



Före


Under

Efter



7 kommentarer:

Anonym sa...

Blev grymt, Susanna! Vilket lyft :)
Jag har också gjort slingor idag...:)

Löpning & Livet sa...

Snyggo!! :D

Susanna sa...

Tack, tack, tack! Nu blev fredagskvällen ännu bättre :)

Anonym sa...

å det blev skitsnyggt! Du passar jättebra i snelugg, vad kul att du blev nöjd =) kram!

Erika sa...

Jättesnyggt!!

Sofia sa...

Jättefint! Riktigt snyggt blev det!

Susanna sa...

Tack så mycket girls, vad glad jag blir!!