onsdag 22 oktober 2008

Onsdag 22/10 - Bodystep

Bodystep. Min alldeles egna timme efter jobbet på onsdagar. Ett sätt att rensa hjärnan och få ny energi. Och så snabbt den där timmen går sen! Ett stort träningssyfte fyller den också, 55 minuters motion med en medelpuls på 83 % av max.

Det enda negativa med steppen idag var att jag var lite småhungrig redan innan passet. Då jag avverkat det vrålade magen men jag hade en halvtimmes bilfärd framför mig, och otillagade kikärtsbiffar hemma. Lösningen blev en Swebar i smaken Lakrtis. Den var väldigt god! Själva lakritssmaken var dock inte speciellt framträdande, men kombinationen svag lakrits och svag choklad var så smarrig! En nödlösning jag nog tar till fler gånger.

För övrig har jag ont om tid just nu. Jag jobbar nio dagar i rad, i genomsnitt 9,5 timmar om dagen. Dessutom de flesta dagar på det väldigt stressiga jobbet. Min bloggtid är alltså begränsad. Men jag läser, och jag försöker kommentera allt jag hinner. Och snabba inlägg hinner jag nog med :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,

Kan du maila mig din adress till: Pia@tailsweep.com
det gäller annonsering på din blogg.

/Pia

Sofy sa...

hej söt! Smakade den där baren fr några veckor sen och tyckte den var skitäcklig! Hade hoppats på lakritsfudgesmak, men icke... tyckte mest den smakade mjöligt och torrt. Bra att det finns folk som tycker den är god, vill gärna attd et ska finnas barer med lakritssmak...nån annan kan ju inspireras och göra den godare då!

Kram

Susanna sa...

Sofy - Haha, jasså? Hur god jag tyckte att den var kan ju iof också ha berott på hur otroligt hungrig jag var :D Kram!