fredag 14 augusti 2009

Vilken klänning ska jag välja?

Mitt i allt pajbakande inför festen imorgon har jag nu tagit en paus och provat mina outfitsalternativ inför morgondagen. Är fortfarande lite osäker på vad jag vill ha på mig så jag fotade och tänkte att ni gärna får komma med synpunkter och hjälpa mig välja.

Klänning nummer 1:
Egentligen inte en klänning utan en top och en kjol. Sitter bra och är bekvämt. Känns kanske lite för vintrigt (även om jag nog skulle uppskatta det i den kalla sensommarnatten).


Klänning nummer 2:
Älskar överdelen av den men tycker den trollar bort min midja lite för mycket. Känns dock mest uppklädd av alternativen. Kjoldelen har en tendens att åka upp och gör att jag inte är 100% bekväm i den.



Klänning nummer 3:
Klassisk Susannaskärning på klänningen. Smickrar figuren fint men har som nackdel att den kanske är lite för alldaglig för en 25års fest. Skulle den funka om man pimpar upp den med blingiga smycken?

Vad tycker ni? Har ni någon favorit?

11 kommentarer:

Erika sa...

Jag tycker den svarta, alt 3! Lite smycken till den så blir den perfekt! Den rosa var också fin men kanske lite för somrig och om den inte är helt bekväm så är det ju ett dumt alternativ... Själv ska jag flyttpacka så mjukisoutfiten lär vara på hela helgen... Ha en jätte kul fest!! Kram

Sportlife-Katarina sa...

Jag håller med - den nedersta svarta!! Du blir superfin. =)

Susanna sa...

Erika - Bra, för den gillar jag mest också :)
Men ska du flyttpacka redan? Då har jag nog inte riktigt hängt med i svängarna. Blev det lägenheten du visade för oss?
Du ska med på tisdag va? Ska bli roligt att dricka vin ihop igen :) Kram!

Katarina - Alright. Lutar starkt åt den. Tack så mycket :D

Malena sa...

nr 3! Klassisk och supersnygg på dig!

Dessi sa...

Den sista! Skitsnygg på dig! Den mittersta var också fin men känner man sig inte bekväm blir det ju inget bra ändå.

Med (rätt) accessoarer kommer det bli kanoners tror jag :)

Marina sa...

Jag röstar på den sista svarta klänningen, således nr. 3. Jättefin på dig & det är ju superviktigt att man trivs!

Löpning & Livet sa...

nänänä, den rosa såklart!! :D (Svårt att lista ut att jag skulle tycka det)

Men jag tycker faktiskt att du är skitsnygg (och jättesöt) i den! Den trollar inte alls bort midjan, du ser bara het ut :)

House Of .... sa...

njae, jag röstar för den rosa =)

House Of .... sa...

men du var i och för sig supernsygg i alla tre!!

Malin sa...

Jag håller på nummer två! Den är helt klart mest somrig. Men om du inte känner dig bekväm i den så ska du så klart välja någon av de andra. Bekvämlighet går först! Du blir ju en pingla vilken du än väljer. ;)

Susanna sa...

Tack så jättemycket för alla era gulliga kommentarer, ni är underbara! Nu står det ju dock lika mellan den rosa och den svarta. Hm. Tror jag tar med mig båda till festlokalen och väljer på plats, så kan jag skjuta upp beslutet lite :)