lördag 15 augusti 2009

Styrketräning för självförtroendet


Med tanke på hur lågt mitt löparsjälvförtroende är just nu kändes det extra skönt att få till ett ordentligt styrkepass idag. Skönt att göra något man vet att man är bra på. Jag tränade lite allt möjligt idag, rygg och mage, armar och axlar. Det var kul. Ännu roligare är ljuset i hemmagymmet som trollar fram massvis med konturer om man står på rätt plats (vilket ni kan se nedan).

Nu ska jag fixa det sista inför kvällens fest. Imorgon blir det vilodag...
Ha en underbar lördag!!

4 kommentarer:

Malin sa...

Det kallar jag hemmagym! Vilken dröm. :) Ja, jäklar du vilka muskler! Spegeln ljuger inte. ;)

Lotta sa...

Snygga muskler!! Härligt med ett bra pass i gymmet - blir rejält sugen på att knata iväg efter jobbet, men det står löppass på schemat!

cicci sa...

Hej!
Ska du springa Sthlm marathon 2010? Rösta på min sida!
/cicci

Henric sa...

Fantastiskt vältränad kropp!
Och härligt gym....