torsdag 20 augusti 2009

Bra

Jag tänkte bara använda min lilla rast här till att meddela att jag lever och har det bra på jobbet, och att jag hade en jättetrevlig dag i tisdags. En fika på stan, ett rivigt spinningpass och ett balancepass fullt av viktiga stretchövningar, allt med supertrevliga människor som jag är väldigt glad över att ha börjat lära känna. Riktigt roligt att kunna sitta och umgås över vin och mat på kvällen - nästa gång tar vi det på en helg så vi inte behöver stressa upp till jobb dagen efter!

4 kommentarer:

Träningsglädje sa...

det var jättekul att ses sus! och tusen tack för att jag fick låna er soffa!! detta gör jag gärna om! :)

Erika sa...

Tack själv!
Jätte kul men ja gärna en helg nästa gång, så kan det drickas lite mer vin också... =)

Löpning & Livet sa...

blir snart en nästa gång hoppas jag!

frida sa...

Ja men då kanske vi kan hooka ihop oss, vore trevligt. Säg till när du har bestämt dig :). Ja känner också att det är för länge att vänta till vårens event.