måndag 22 juni 2009

Rätt ryggpunkt


Min överstarka bror ser till att alla våra gärdesgårdsöppningar är ordentligt spända. När tjejerna och jag i midsommras skulle in på betet för att plocka blommor till kransar fick jag alltså ta i ordentligt. Men så blev jag också ordentligt nöjd efteråt ;)


Idag har jag jobbat extra på en industri där jag sitter och löder. Bra betalt men extremt oergonomiskt. Jag blir trött i ryggen efter bara några timmar, därför kändes dagens styrketräning för rygg och mage perfekt inplanerat. Jag har de senste passen lyckats få till stångrodden så att den tar precis på punkten mellan skulderbladen där min rygg brukar låsa sig. Torde vara ett bra område att stärka upp.

Imorgon jobbar jag först på industrin hela dagen, därefter springer jag 6 km medelhård distans innan jag packar in mig i bilen och kör till Göteborg där arbete väntar mellan 21 och 10 (innefattande sovande jour). Lär inte bli mycket bloggande imorgon alltså. Men det ska bli kul att springa!

5 kommentarer:

Malena sa...

Schysst kombination :-) Rosa klänning med grön militärjacka och gummistövlar!

Låter som ett tufft dygn du har framför dig. Bra att du lyckas få in motionen!

Susanna sa...

Malena - Ja det var lite kallt och lite blött, men man ville ju heller inte försaka sin midsommarklänning :)

Snorkkis sa...

Gillade också outfiten! Hoppas blommorna var fina på andra sidan :) .

Bra långpass du fick till igår också, och skönt att kroppen gillade det!

Em Löfgren sa...

snyggt outfit ;)

Susanna sa...

Haha, i know!