fredag 9 maj 2008

Solig ickekinky dag

Idag har varit en fantastiskt härlig och avslappnande dag. Jag har tagit ledigt från uppsatsen ett par dagar och är och hälsar på kompisar i Skövde. Dagen började med en sovmorgon, vid nio steg vi upp. Jag intog en "chokladpudding" och sedan träffade A och jag Julia för en powerwalk. Den gick undan, galet vilket fart Julia hade :) Det är riktigt sommarväder här, soligt och varmt, och det blev en härlig promenad. Väldigt kul med sällskap! Det funkade ok med halsen, hostade och snörvlade lite, men det funkade. Nu får vi ser hur förkylningen utvecklas. Förhoppningsvis kan jag träna igen på söndag.

Efter promenad och frukost begav sig A och jag till campusområdet. Sedan lunch har jag bara druckit gott kaffe, suttit i solen och umgåtts med kompisar. Perfekt :)

Ikväll blir det utgång. Det är kinkytema på kåren här, och det säger väl det mesta. Förra året hade jag en väldigt het polisoutfit, men i år ska pojkvännen inte med, och det känns lite väl uppmärksamhetskrävande att ha världens mest utmanande klädsel när pojkvännen inte får se... Men det ska bli väldigt underhållande att se vad andra ska ha på sig!

1 kommentar:

lina sa...

Låter spännande med kinky tema!!! Ha en super trevlig kväll!