onsdag 21 maj 2008

Rea!


Idag svängde jag in på Åhlens för att handla brun utan sol. Jag vandrade runt lite i butiken men hittade knappt några av de produkter jag sökte. Men så kastade jag en blick på rea-hyllan. Där fanns Piz Buin brun utan sol produkter, till halva priset! Jag gillar verkligen produkterna i den serien, men eftersom de är dyra och jag gör åt med ett par flaskor i månaden har jag inte råd med dem. Så ni förstår ju min lycka då de såldes till halva priset! 83 kronor/flaska. Billigare än de sämsta lotionsorterna, som inte ens är lika dryga.

Det är ett tag sedan jag använde märket, så jag vågade bara köpa på mig tre flaskor. Imorgon ska jag testa dem, och om de är lika bra som jag minns ska jag rensa reahyllan =)

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

hm.. man kanske skulle ta en sväng dit.. innan du rensar algret alltså :)

Puma sa...

var de bra?