tisdag 6 maj 2008

Jag vill!


Å vad gärna jag vill träna! Hela kroppen är full av träningsinspiration, och jag vill helst träna allt som finns, NU. Det går ju inte riktigt. Jag hade tänkt gå ut och powerwalka innan frukost idag, men när jag vaknade hade min förkylning tagit ett nytt grepp och jag hoppade över det. Kanske imorgon.

Idag börjar jag dessutom känna av träningsvärken. Igår var det faktiskt ganska lugnt på den fronten, och jag började fundera på om jag verkligen inte använt musklerna mer än så. Men det hade jag ju. Nu sitter jag här och har vissa problem med att hålla ihop armarna för att kunna använda tangetbordet, bröstmusklerna gör ont! Dessutom drar jag mig för att snyta mig, för ni kan ju tänka er hur det känns i magen när jag måste skjuta ut luft därifrån...

Update: Det är inte helt behagligt att nysa heller... :)

2 kommentarer:

TheLoonyNail sa...

Känner igen mig, är också sjuk. Jag har också en väldig massa träningsinspiration så allt jag vill göra är att träna, träna, träna....men jag får sansa mig.

Vi blir nog friska snart!

Slow-Eva sa...

usch min förkylning går också bara fram och tillbaka i vågor. Har dock blivit bättre än vad du verkar vara. krya på dig!