torsdag 7 maj 2009

Mycket

Jag har ett fulltecknat schema de närmaste dagarna. Fulltecknat med roliga saker, men ändå fulltecknat. Därför kommer jag antagligen inte att kunna producera något ordentligt blogginlägg förrän på söndag. Den närmaste tiden kommer vara fylld av jobb, yoga och inflyttningsfest.

Dagen har också varit hektisk med många förberedelser inför festen. Sprungit har jag dock prioriterat och det gick bra. Mer om det en annan dag. Nu ska jag alldeles strax krya till sängs, jag är så trött att jag knappt ser ordentligt längre...

5 kommentarer:

Erika sa...

Ja ibland får bloggen stå tillbaka när träningen och livet tar över handen. Ha en toppenhelg!

J sa...

Var på yogan på Excl i onsdags morse, riktigt skön!
Vart har du flyttat?

Malin sa...

Skönt att se att det finns fler som kollapsar i säng på fredagskvällar! :) Jag pallar inte att va uppe längre än till tio...

Anonym sa...

Hejsan!
Detta e verkligen helt galet kul, har läst din blogg ett tag nu, å precis nu slog det mig att: DE e JU DU JU.. ja var hos dig med Jonas på inflyttningsfest igår, ha ha..
Aaa Göteborg e verkligen litet, tack för allt igår, var en intressant å spännande kväll... kram caroline

Susanna sa...

Erika - Tack så mycket! Det blev en helt fantastisk helg!

J - Har för mig att samma instruktör som jag älskar instruerar där också, Tova heter hon. Testa hennes pass om du inte redan gjort det!
Linus och jag har köpt lägenhet i Lunden, ett riktigt uppköp från att ha bott i Mölndal ett år :)

Malin - Haha, en perfekt kväll för mig innebär att lägga sig kring tio också :) Det är så skönt att kunna gå upp tidigt på helgmornarna också!

Caroline - Haha, gud vilket roligt sammanträffande!! Tack så mycket för i lördags, det blev en jätterolig kväll, allt tack vare ni roliga festdeltagare :) Visst var det många *ehum* intressanta människor där ;) Roligt att du gillar bloggen!!